Dan före

2009-12-23 @ 20:05:27
Gokväll!... Känns snarare som midnatt så trött som jag är just nu. Ärligt talat ligger jag nerbäddad och ska sova alldeles straxt. Jag orkar bara inte vara uppe längre. Har gjort julegröt och slagit in mina klappar. Hade egentligen tänkt och levererat en klapp till Maja men det fanns ingen som helst ork att ta mig till björklundsgatan.

Hela dagen har kännts märklig.. Ett stort lugn på nått sätt men ändå med full styrka som att det vore en som annars rörig fredag. Imorgon är det julafton har nog inte riktigt förståt det. Oj va tin går fort! =)

Efter jobbet sprang jag ner till stan och gjorde snabbt och smidigt alla mina ärenden. Har knappt suttit på röva idag så kanske därför jag är så trött. Har dock kännt mej vissen med min onda hals och möra kropp hela dagen. Men med massa timmars sömn nu då så kanske jag mår prima och laddad som tusen för en jul.


God jul mina vänner och god natt! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback