det närmar sig...

2009-12-22 @ 23:20:06
Har haft en myskväll med Emma och Emeli. Var inte igår jag umgicks me Emma, så det var ett kärt återseende=)
Vi hade planerat att baka lite julgodis men ingen av oss hade den slags euntisiasmen ikväll. Dock tyckte Emma jag skulle baka en äppelpaj så det var det o lite glögg istället..=)

Imorgon ska jag försöka till & hasa mig iväg från jobbet så fort jag kan och handla lite julklappar.. Funderar på o ta på mig nån slags utklädnad så man ska slippa prata med allt folk som svärmar i alla butikerna:P Känner lite små panik, då mycket ska hinns med imorgon=) Måste koka julgröt imorrn med inför frukosten på jobbet på självaste julafton.

Vaknade av hals ont imorse och det har tyckts hänga med sig.. Får äta panodil nu och jag hoppas innerligt att jag mår jätte bra imorgon! =)

Nu dags för lite sömn.


Hohooohooo! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback