Dunder och brak!

2009-12-05 @ 14:49:45
Jag känner mig så fruktansvärt glad idag. Vilken höjdpunkt på dagen. Hade bokat in mej på 10-års jubileums passet med bodypumpen. Åh så kul det var. Nu känner jag mig helt ut pumpad i varje muskel. Men Olalala vad fint det var!

Spotify spelas med högsta volym just nu. Bäst i topp är nu Ayo Technology- Katerine & Fireflies- Owl city!

Nu är det bara och se till och bukfylla stadigt, ta en dusch och snygga till sig. Sen blir det för fest på Råhusgatan hos Emeli och vidare till Fogden för AT-spex. Ojoj vad kul det ska bli!=) Ska dock vara försiktig med den där Bålen...:P Vet ju vad det är i den...! =)


Matlagning           bebis sparkade.   

Brudarna och jag festa nog till ett igår rätt rejält ändå. Blev taco lagning, vin och bus. Såg idol och det var tom så Caroline fällde en tår! Det var riktig stämning de! Tänk att Erik satt löst. Hum jag undrar ja..


Kommentarer

Postat av: emelie

jag undrar ja om det var sprit i bålen, jag tror inte det =))

2009-12-07 @ 14:22:02

Postat av: Isabelle

Caroline tjöt till Iron Maiden.. hon är knostig

2009-12-09 @ 16:26:47
URL: http://isabellewester.blogg.se/

Postat av: Sandra

Haha jaa vilken liten fjant hårdingen egentligen är!=)

2009-12-09 @ 18:01:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback