Ensam med ett glas vin :)

2009-12-16 @ 22:46:49
Ja men visst sov jag längre en tänkt. Marie ringde och väckte mej vid kvart över elva och hon fråga vad jag gjorde..."Sover tydligen".. Hah sen vart det upp och studsa..

Har degat med moster almas limpor (inte så lätt utan degmaskin, så blev lite armträning samtidigt). Fixade även till dem där julköttbullarna, så visst gjorde jag det jag hade tänkt. Dock fick limp degen jäsa dubbelt så länge mellan shopping tur i bunken och på plåten mellan hockeyn =) Snart ska dem bara avsmakas. Nästa projekt får bli skinkan!

Jävlar vad det blåser ute. Huaaa! Mamma och jag var på stan. Och ärligt talat trodde jag att jag skulle flyga iväg.. Jo jag var tvungen och ta tag i närmaste stolpe när jag kände att snart flyger jag!=) Riktigt opålitligt väder.

Nu har jag fixat till mej lite egna klappar, så bra då! Tre nya festblåsor.. Mjoo men det är väl mest då man klär opp sa. Fattar inte varför jag piffar till mej så dant varje dag innan jobbet för att bara gå två hundra meter och sen hoppa in vita klänningen och byxorna lixom:P Skulle lika gärna kunna gå i pyjamas ju.
Sen blev det ett par skor som jag innan tänkt köpa, oo dada halva priset idag. Så blire nog en svea väska, kan inte gå med en gammal pappåse längre till träningen :)

Efter stan blev det en liten middags bjudning för mamma med köttbullar och gräddig sås. Mums.

Hockeyn gick inte alls bra ikväll.

Bruttarna följde med en sväng men nu sitter jag här ensam i min soffa och faktiskt med ett glas vin.. ah andra glas vin =) Blev så jädra sugen. Nu känner jag mej faktiskt lite ensam har försökt ragga hit Carra så jag hoppas hon kommer o gör mej selle än stund.

Två dar framöver väntas två kvällsturer. Så hinns inte med så mycket annat. Lite mer hemma tid skulle inte vara fel men det ordner till sig vid jul och vid nyåret har jag tom tagit lite semester. Skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback