Fredags kväll på sjukan

2009-12-18 @ 23:24:16

Blev så underbart glad imorse.. och ja idag gick jag alla fall upp vid tio så det kan man väl ändå inte kalla jätte sent=) Mm solen strålade och helt vitt och underbart ute. Kände att jag absolut bara va tvungen till en promenad innan jag skulle in o jobba.

Vart en promis med Jennie, Elin och Emma och riktigt skönt vart det.

Så har jultomten vart framme på jobbet. Blev ett USB minne .. Haha. Synd för dem som inte ens har någon dator, för kors i taket finns det verkligen en del som inte har det. :P Joo men kanske att det på nått sätt kan komma till användo =)

Jag undrar hur det egentligen är och bli gammal. Vissa är ju gamla men ändå friska och glada. Jag hoppas på och bli en sån tant. Såg en tant som konkade med en rullator och nån Willys kasse idag. Undra om hon lixom var lycklig och gammal ? Så var det nån patient som sa idag att det är inte lätt och bli gammal med allvarliga ögon. Det är sånt man får höra rätt ofta. Hum kanske ska passa på och njuta av och vara ung alltså. Men ändå hoppas på att man ändå bli gammal. Ah jag vet inte =)

Har haft en rätt bra kväll fast att jag har jobbat. Och imorgon ska jag upp tidigt tidigt för att jobba, men det känns ändå väldigt bra eftersom jag sedan är ledig på söndag.

Imorgon ska vi ha tjejfest hos Frida och vad jag är laddad!! =) Men undra vad jag ska ta på mig, har inte alls planerat det. Fast egentligen så tror jag många gånger att man lika gärna skulle kunna gå ut i pyjamas, tror fan inte folk bryr sig/ser vad man har på sig ändå:P

Ja o min mössa=)  Saffrans skorpor.En utav julens höjdpunkter!=)  Jennie snattar ür min box=) Kul att man inte e värst längre:P  Majis =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback