Gran huggeri.

2009-12-20 @ 22:25:52
Igår var det pratyparty på Östrakyrkogatan. En hög med tjejer + Patrik. Självklart vart det ner till Palle och rocka. Känns som jag inte har så mycket och säga. Var lixom inte tråkigt men inte heller en sån där superb kväll. Hade nog lika gärna kunna haft en lugn kväll i soffan.



Min lördags gäst var Carra förstås. Jag tror jag har slutat gilla karlar. Har tappat intresset på nått sätt. Haha. Higfive för tjejer! Tror jag helt enkelt väntar på den rätta prinsen, och just nu har jag inte sett till han :) 

Caroline och jag bestämde oss för en sju sovar morgon och steg inte upp förrän tolv. Dock var det andra som ringde febrilt och tydligen inte ville att vi skulle sova.

Relativt pigga och välmånde studsa vi upp rensa upp från gårdagen och sen åkte jag hem till Sandviken och spenderade några timmar med min bror och mammi. Faktiskt så missade jag inte julgrans hugget så jag fick allt följa med på gran jakten.

Så följde brorsan med hem för lite hjälp med hyll uppsättning och granfästning.

Sen kommer Elin och Carra från sin frälsning i pingstkyrkan och börjar skratta åt min gran som jag var så förbannat stolt över. Ärligt talat så va jag nära gråt när dem höll på.! =) Men David och jag var faan nöjda alla fall. Ska det va eget hugget så kan det lixom inte vara helt propesionellt :)

Mamma i vedbon =) Redo med yxan! Oheej! Här har vin! Mmm vinter!
Sådär. Lite mer glitter bara så. Skratta inte!

Och nu är mina element luftade så nu känner jag att min elräkning kan vara värd att betala för en gång skull.

Wopp nu ere Coyote Ugly. En film som kan ses hur många gånger som helst och som gör en lycklig och kär på nått sätt.

Puss o kram skumbanan!

Kommentarer

Postat av: eLiiN

Sandra jag och carra gillade ju din gran den var ju som sagt egen huggen då ska den va så :D

2009-12-22 @ 21:45:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback