Hemmafrus träsket.

2009-12-08 @ 22:45:03
Jaha då var jag fast i desperate houseswives! Insåg det precis och självklart var det säsongs avslut ikväll. Joho nu får jag allt ladda hem det med och sträck se. Vilka dog nu då!!?

Min underbara mamma ringde mej efter jobbet och sa att hon hade lagat raggisar! Mm. Som ett spjut kom hon med bilen så jag kunde följa med till Sandviken och äta raggmunk. Satt fint då lunchen blev så fattigt som ett par skedar kelda svampsoppa. Dagen var inte värd att kosta på en lunch i all stress och knapp tid.
Somnade på mammas soffa efter en natt med alldeles för några timmars sömn. Va fasen är problemet!? Irriterande.

Jag drog mej sedan iväg till TR i alla fall för ett Core Cirkel pass och fäktades med att inte spy upp dem goda raggisarna. Sen tog jag tag i lägenheten och fixade ordning golv, damm, disk och tvätt.

Ganska effektiv dag ändå!=)

Imorgon ska jag hinna med att fixa i ordning omelett och jansson inför vårt lilla julbord hos Malin på torsdag med mina jobb flicker! För att sedan kvällen till ära, gå på hockey.


Gonatt.

Kommentarer

Postat av: Malin

Ska bli så kul att ni kommer:) Nu när man varit bort ett tag förväntar jag mig lite matnyttigt skvaller :)

2009-12-09 @ 15:36:35
URL: http://malinisaksson.blogg.se/

Postat av: Sandra.

Absolut MaliN! Det ska bli super kul! Spännande o se hur du har det där ute i skogen med. Jag tar me ma kameran så får du se lite fler bilder från spexet. Nu står Janson och omelett på svalning. Vad det ska ätas! =)

2009-12-09 @ 18:00:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback