Juleljus i mitt hus.

2009-12-03 @ 22:30:31
Åh vad jag är nöjd. Det tycker jag alla borde vara som klarar ta sig igenom ett spinningpass. Så skönt! Trodde inte jag skulle orka på det här sättet idag. Men jag gav allt. Och det var kul! Kan inte alltid påstå att det annars är kul.. Men jag utmanade verkligen mej själv idag :)


Mamma och David    Nya skinnjackan.    

Igår var jag till Linköping med mamma och brollan. Åh David han kunde handla! Fan det var nästan så jag blev galen på hur han skulle prova och prova men inte kunde bestämma sig. Men han valde riktigt fina kläder. Kul och vara killklädes rådgivare=)

För min egen del så var jag rätt besviken av utbudet. Hallå jag hitta mej inte ens ett plagg på Gina Tricot, och då ere illa! Hade tom klippkortet fullt så jag skulle fått mej en rabatt men icke! Dock hittade jag en jacka på stadium utan krusseduller, bara en enkel, skön svart jacka.

(Vem fan går på mitt tak?? Låter jäkligt mysko just nu..?) Ajaa..

Blev även en svängom på IKEA, även där.. till min besvikelse, va fan var alla stakar och allt julbestyr.. Dåligt utbud där med. Jag brände alla fall lite kosing och fick till lite hychpylch. Men nu har jag ändå fått kompletera lite här i stan. Men känner att min jul här hemma inte riktigt är komplett. Men med lite små plock ska jag nog få till stämningen:)

Fixade till en liten julgrupp som jag blev nöjd med i alla fall. Och mamma fick bråttas med enen i år och fixa till mej en dörrkrans. En sån måste ju has!

Idag har det varit en hel dag med medicinkliniken på Gränsöslott. Det var givande, långsamt, tjatigt inspirerande och roligt. Bäst av allt var julbordet! =) 

Nu är jag trött som en padda så snart blir det sängen och imorgon en liten dagtur för att ränna ner till bolaget och handla upp mig inför helgen. Imorgon blir det midag och Idol, vi får se vart det bär hän! Och på lördag är det dags för den omtalade succén.... nämligen AT-spexet på Fogden! Ujuj, första gången jag går på det. Men det ska bli såååå kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback