Lucia.

2009-12-14 @ 00:02:40
Dags för lite uppdatering nu när helgen snart slår mot sitt slut! :)

Fredag kvällen spenderades hemma hos mej. Tror dem flesta i tjejligan hade åkt på och jobba kväll denna idolfinals fredag. Men alla fall slängde jag ihop en räkpaj som avnjöts med Carra, straxt därefter kom en vin sugen Jennie. Mm vin är ju gått så då var vi två som smutta! :)

Rätt som var det var hamnade vi alla fall en sväng på harrys, spontant blir oftast riktigt bra! Och det vart det, i lagom tempo men ändå lite sving på dansgolvet.

Nu har Idol stängt igen butiken för ett tag. Vad tusan ska vi ägna våra fredagar till då. Kom fram till att det troligtvis alltså får bli harrys häng...Tss. Kanske inte.

Fick ma ett ragg me ma hem alla fall, nämligen Marie! Så det vart Kalle-P macka och ägg på lördags morgon för att sedan vandra iväg till sjukan och jobba.

Idag har jag oxå jobbat och fräsade till självaste lucia med lite glitter i håret. Hade räknat med att alla fall grabbarna i jobb laget skulle bära strut men ne. Jag piggade alla fall upp några patienter, men tycker det var riktigt dåligt att inget luciatåg kom och sjöng för dem sjuka!

Var klippt slut när jag kom hem så jag däckade och sov djup och insåg att någon kyrka hanns inte med. Istället blev det först fika besök av mamma och mormor och sedan glögg och lite gott med ett gäng flickor. Vi såg även "Borta bra men hemma värst", mm en film att rekommendera.

Det var min helg. Två dagar med arbete ytterliggare innan det blir dags för en ledig dag. Godnatt hörrni!


Kommentarer

Postat av: Anonym

Haha Sandra din matdesign passar det väldigt bra :) PUSSSS

2009-12-15 @ 21:37:43
URL: http://stinanasstromp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback