Snö! :)

2009-12-16 @ 00:25:35

Ja vet, inte den snyggaste designen kanske, men efter typ tio byten fick det bli den här, den passade sig bra. Rätt cool ändå:)

Kvällen har spenderats först på ett Core Cirkel pass. Det vart lite andra övningar än tidigare. Var lite skeptiskt först, men det funkade bra det med. Jag höll förstås på och göra succé och ramla av pilates bollen några gånger men det kan jag väl bju på :)

Värsta lyxen efter detta! Då vare bara och traska hem till Bella och lägga sig i karet medan Carro & hon fixa krubbet. Hallå så fint! Nån slags kryddiga biffar, klyftisar, såsis och till efterätt brassa Carro på nån banan som inte heller var fy skam. Sicken bra tisdagskväll det vart!

Så mysigt det är med snö! På söndag siktar vi nog in på en pulkadag om snön och huvudet tillåter;)

Åhh nu ska jag snart sussa in för att vakna upp till en ledig dag. Funderar på och lägga upp den riktigt bra men förmodligen sover jag väl halva dan. Min plan är alla fall och städa, baka limpor och julköttbullar för att sedan ta en sväng på stan med mamma och hitta mej själv lite julklappar som sedan mor kan ge mej=)
Det är samma sak varje år. Jag kan lixom inte komma på vad jag vill ha just då. Fast jag egentligen förstås vill ha en massa saker.

Jag hittade en dunder snygg klänning förrut på nån sida Bengan hitta, skulle verkligen vilja ha den. Men det var visst upp till 5 veckors leverans tid. Tyyypiskt. Får tänka påt.

Tog lite bilder i kväll bla på underbara Maja men ooorkar inte leta upp sladderit nu så det får va för ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback