Dagens lilla projekt.

2010-08-09 @ 15:23:16
Nu är min semester slut, typ nu skulle jag ha gått med medicinvagnen och delat piller till mina patienter. Men nej, nu doserar jag piller till mej själv istället. Blir hemma från jobbet imorgon med, men då hoppas jag att det vänder!
Pratade med chefen, får alla fall tillbaka min tre semester dagar. Inge kul och va borta från jobbet när man vet hur svårt det e och få tag på folk under semestern.

Sitter ute på mammas altan och känner på lite frisk luft alla fall. Var inne i stan och hämta kläder som skulle tvättas och köpte mer piller. Piller och yougurt är vad jag får i mej. Blää!
Känner mej helt slut efter den här lilla resan. Ska nog kika efter en film och lägga mej i soffan igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback