Fredags mys.

2010-08-21 @ 15:47:00
Blev fredags häng på Ö.kyrkogatan. Verkligen älskar dessa fredagar. Först cykelstryka pass och sen hem och lagade mat åt tjejerna och korka upp ett glas röd vin :)
Blev en massa tjej snack och Marie aggerade håruppsättare på oss! :) Kärlekskranken Elin var med oss och det var så kul och se på hur hennes ögon glittra av förälskelse :P



Idag har jag gått på lång promenad med Rosse kompis.
Jag och Caroline la oss nyss i byttorna på solpoolen, men usch vad äckligt varmt det var. Får ångest när man känner hur huden fräser men det var en gång :) Nu får det bli brun utan sol hela hösten i så fall :)

Nu ska det laddas och styras för kvällens partaj. Några vikarier från jobbet kommer hit så blir det galelej natten lång!

Ses i dimman gott folk! Puss

Kommentarer

Postat av: Lia

Hej! Fin blogg :)

Vad använder du för BUS? Har du något tips på en som är bra och lätt att använda?

/Lia

2010-08-29 @ 20:24:53

Postat av: Sandra.

Hej. Tack. Ne jag har inte brun utan sol.

2010-08-30 @ 18:56:30

Postat av: Lia

Nähe? Men du skrev såhär därför jag undra "Nu får det bli brun utan sol hela hösten i så fall :)"

2010-09-06 @ 14:59:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback