Sparris.

2010-08-10 @ 12:30:56
Okej idag har jag lite mer hopp om livet. Jag kunde alla fall dricka kaffe imorse! :) Halsen är fortfarande tjock och ser grotesk ut. Inatt kunde jag inte sova. Låg och läste om halsböld och var bombsäker på att jag fått det oxå. Så tänkte att jag skulle få karvas i idag. Men jag neglegerar det idag och tänker att imorrn är allt bra :P
Men är nog inte i skick o gå till jobb imorrn heller. Halsfluss är inge och leka med och mamma säger att jag absolut inte får jobba imorrn som jag ser ut. Mammor vet bäst. Ne tror inte patienterna skulle va så bekväma med och ha och göra med mej. Suck vad tråååååååkigt. Som sagt tror halsfluss kan va snäppet värr än cambridge kuren. Bara längtar till att få börja träna igen, men det lär väl dröja!

Får se om man får lite besök av moster idag kanske..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback