Städtanten.

2010-08-25 @ 23:52:46
Dagen började bra! Höll på och halka omkull inne på en sal och trodde någon råkat spilla ut vatten på golvet... Jag hade fel det var skit!
Var utöver på jobbet och fick göra diverse sysslor som bl.a. städa och skura läkemedelsrummet, fy vad skabbigt. Tror jag blev groggy efter alla läkemedelsoser som började luckras upp och fick ta på mig munskydd. Det var första och sista gången jag gör det.

Sömnbristen efter nattjobbandet gjorde att jag var väldans trött så tog en liten powernap. Sedan stuvade jag om alla mina dagsplaner och drog med mamma till Överums skogarna för ett par timmars svampplock.
Stog och hoppa som en barnunge och var överlycklig över den stora kassen med kantareller som jag fick med mej. Så nu är den rensad och Marie och jag har ätit kantarell macka, fin fint! :)


Nu är det dags för godnatt.

Kommentarer

Postat av: Emeli

Ni åkte väl inte till vårt ställe sandra???

2010-08-27 @ 14:31:35

Postat av: Sandra h

Naaj Emeli! Klart jag inte gjorde. Vi tog ett annat topp hemligt ställe :) Vi får ta en sväng du o ja nästa vecka! PUss

2010-08-27 @ 16:21:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback