Tranbärsjuice & Selexid.

2010-08-30 @ 23:52:50
Dags för uppdatering.

Helgen bestog av nattjobb, Överumsfest och en söndag med en alldeles för ihållande bakfylla. Riktigt kul och träffa massa Överumare igen med massa påhitt!
Hela Överum verkade ha fest så det blev oxå en sväng till Mallan och deras tjejfest. Nästan så man fick blodad tand och vill flytta tillbaka till Överum. Såg att en lägenhet stog tom uppe i Finnhagen! :P


Söndagen spenderades på Ninas golv och alla åtkomliga soffor:) Piggnade till när jag fick träffa lilltrollet Maja som var mycket efterlängtad!

Idag har jag börjat knapra antibiotika igen för andra gången denna månad. Min kropp borde vara resistent mot det mesta nu :)

Idag har vi haft häng på Björklundsgatan och nu har jag bytt ut min gamle sängkamrat mot Jennie :)

Påbörjad vecka innehåller jobb från måndag till söndag, bara och köra på :)

Godnatt.

Kommentarer

Postat av: Isabelle

Snälla sandra.. lär dig att jag inte bor kvar på björklundsgatan längre!!

2010-09-02 @ 20:20:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback