2010.

2010-01-03 @ 23:52:23

Joho då har vi gått in på ett nytt år då. Tiden går så fort hörni! Och kors i taket så lovade jag att 2010 ska bli ett snus fritt år.. Sköt påt nån dag tills alla dosor verkligen var slut. Men nu har jag vart snus fri i två hela dygn, och det är jag så förbannat stolt över. Jag vågar skriva mitt nyårslöfte oxå, det betyder bara en sak. Jag kommer att lyckas! =)



Nyårs festen var mycket trevlig. Bestod av middag ute på söderköket med en drös med trevligt folk. Hum fri dricka i baren vilket betydde sprit och lättillgänglighet vilket resulterade i dimmiga timmar efter tolvslaget:) Dock kom jah hem välbehållen tillsammans med Caroline. Det var en bit o gå och dåligt med taxi bilar.. Hahah men lagom vid lasarettsbron haffa vi en taxi som tog oss dem sista 200 meterna hem... Nödvändigt?? :P

Igår var vi påt igen var först hos Jennie och det resulterade att vi senare svängde våra lurviga på Harrys vilken blev en mycket lyckad kväll.

Spelo vinkväll hos Jennie!

Vaknade utan skallebank för att sedan tillbringa några timmar med fin besök av Jannike och Max. Blev en långpromenad i det underbara vintervädret och sedan brassa vi vildsvinsbiffar o gräddig sås. Något som Max uppskattade... Slutade med sås överallt i mitt kök... Så gåre när man äter med händerna:) Så söt!

Max=) 

Idag har det vart en sån där superlång dag.. Caroline o jag umgicks en del och smed lite hus planer. Jag har haft en sån där grubbel dag.. Vad är meningen, hur kommer det och se ut... ska det va så här.. Ah ni vet.. Bla bla.. känns som att det snart måste hända nått i mitt liv.. Och så får jag panik av tanken på att min bror ska va borta till April kanske tom Maj! Jätte kul för honom.. Men det känns så tomt när familjen blir så himla liten.  Varför ska jag va sån fjant. Just idag skulle jag vilja haft en spåtant. Jag trivs med livet men jag skulle vela sett hur det typ ser ut om ett år bara för att kanske lugna ner mej lite:P Haaaaaaaaaaaaaaaaaaah.

Ne nu måste jag sova. God natt folks.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback