Måndag.

2010-01-18 @ 23:38:02

Nu har jag letat som en stolle efter min skåpsnyckel till jobbet. Men jag måste ha tappat bort den på riktigt. Får börja dagen med bultsaxen imorgon, hoppas Crille är i tjänst! Jag måste skaffa kodlås!
Imorrn börjar jag dagen vid åtta i stället, dvs lite sovmorgon =) Jag ska göra annan syssla än avdelningsarbete imorrn.

Tror faktiskt att utgångarna ska göras på annan ort i forsättningen, för det första börjar det bli utjatat och för det andra ja jag vet inte... Men hallå! Nee.. Mådde skit långt in på eftermiddagen igår. Tur jag hade Marie som servade mig med framdukad frukost o kaffe :)

Snart snart åker vi upp till Sälen!! Åh så kul och imorgon ska vi smida planer inför denna succé tripp! =)

Nu ska jag sova bort min skallebank. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback