Märkligt .

2010-01-11 @ 01:34:11
Ursäkta för min dåliga uppdatering. Tyder väl antagligen på ett innehållsfullt liv :)

Hum vad skrev jag om sist.. Avatar! Över förväntan en mycket sevärd bio film. Himla fräsig utan nån som helst långtråkighet :)

Förra veckan spenderades mycket tid tillsammans med mamma, hon nästintill bodde hos mej och det var mycket trevligt. Ibland kan jag behöva ha lite mer distans men det var bara mysigt och ha mamma här hemma.

I fredags samlades en del släktingar för att se Nyårs revyn. Var väl typ 2 år sedan jag var på den sist. I år hade dem lyckats väldigt bra och det vart en hel del skratt!

Kan säga att mitt snus stop går kanon! Inte en prilla sen jag bestämde mej:)!

Ikväll har jag äntligen tagit tag i kragen och sett Sex and the city filmen. Ååh vad bra. Kärlek kärlek...

Imorgon ska jag avnjuta en ledig dag. Carra, Marie & jag har planerat en tripp till simhallen för att plaska omkring i dem "nya" basängerna och gutta i bastun:)

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback