Medarbetar samtal

2010-01-25 @ 23:22:50
Ja vilken bra grej:) Ne det var ju inget och oroa sig för:P Bara ett ypperligt tillfälle för fria reflektioner angående arbetet, kollegorna, min kompetens och mina planer och tankar.
På onsdag är det dags för ännu en träff med chefen, då ska jag på anställnings intervju. Har sökt en tjänst på mitt egna jobb.. Mjoo, jag är ju bara tillsvidare anställd (heter det nog..). Har sökt utlagd fast tjänst & där hör oxå till att man går på anställnings intervju=) Så önska mig lycka till. Tror varken det gör från eller till faktiskt. Mer en "ska göras" grej.

Blev ett bodypump pass ikväll. Försökte lasta på lite extra ikväll men blev bara på benen, så trögt det ska gå, nu skulle jag vilja ha 20 kg på var sida på varje övning minst! =) Kanske får bli ett mål om sisodär 10 år:) Imorgon lutar det mot kaloriförbränning på spinning.

Jag hade planerat en träff me Emeli men blir nog kanske imorgon ist. Blev sådär mammakär igen och ville bo i Sandviken inatt:) Ledig dag imorgon efter min jobbar helg. Såå skönt.

Har tom fått min mamma engagerad i Paradise hotel nu. Jisses så bra det är! Hur ska det sluta! Vilka bra deltagare dem fått med i gänget! Dock kunde den där tomten försvunnit för länge sen.


Fick ett oerhört sug efter att ordna till en riktig solresa med några bra vänner, typ i vår! Det ska vi absolut se till! Mums! Sol & bad & pinacolada! ;) Kanske i april... Tjejer det här ska diskuteras! =) Jo en solresa en gång om året minst ska tillbaka som rutin!

Nu ska jag bläddra vidare i HM katalogen och försöka minska ner nått litet plagg innan beställningen skickas! Så härligt med vår och sommarkläder!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback