Packat och klart eller ??

2010-01-27 @ 23:07:13
Ja då har jag stimmat omkring hela dagen. Steg upp klockan nio och fart och flängt runt istan. Blev en sväng nere på stan och inhandla lite annat oxå.. =) Blev ett par nya svarta legins, en rosa skjorta/tunika, örhängen och ett par vinterskor. Och så lite smått och gott från bolaget förstås =)

Så blev det en sväng till jobbet för avdelningsmöte och anställnings intervjun. 

Avslutade kvällen med bion Its complicated. En helt underbar film! Skrattade nästan var tionde minut skulle jag tippa på. Plus att en kvinna i biosallongen fick ett gapskratts anfall som resulterade i flera grisläten som oxå gjorde att jag och min moster höll på att skratta hysteriskt åt den stackars kvinnan:P Alla fall rekommenderar jag denna film starkt!

Nu sov dags och imorrn 7.00 rullar vi oppåt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback