Resfeber!

2010-01-26 @ 23:43:39

Ojoj nu börjar blogg läsarna att öka och då kan jag ju inte göra er besvikna med att inte skriva.

Jag började dagen med en promenad med mor ute i skogen. För en gång skull visade sig solen på himlen så det var uppiggande! Förr när jag var ung/yngre ville jag aldrig mer bo i skogen. Men nu vet i fasen om jag tvärtom inte kan tänka mej bo mitt i stan nån stans med bara några kvadratmeters tomt och ha koll på nyfikna grannar. Jag verkligen älskar Sandviken!   

Alldeles timat ringde dem från VVS på fm och undrade om det passade och ta en titt på min fläkt. Så två grabbar kom och lossa på några skruvar och tog ut nån slags trumma som var tvungen att bytas. Ett steg alla fall!. Ska bli skönt att få ordning påt så det inte luktar matos i hela lyan så fort stekpannan hettas till.

Blev även ett spinningpass ikväll. Innan det hälsade jag på Bella och Maja. Fick se Majas nya fina rum. Sen lekte hon lite i hoppgungan och den tjejen kan charma än till tårar.. Nästan som hennes mamma;)

Hade beslutsvånda men det slutade med att jag faktiskt tog en kompdag imorgon. Detta för att hinna med lite smått och gått under dagen inför vår efterlängtade resa. Men måste ändå upp till jobbet för avdelningsmöte då jag ska föra talan i mina två uppdrags områden som alla verkligen tycker är såååå kul.. eller inte.. Så vilken utmaning det blir då:P HEhe.. Sen ska jag ju på arbetsintervjun oxå, önska mej lycka till =)

Hoho nu har Malin äntligen fått sin lilla bebis! Herman! Såå söt! Massa grattis Malin och Thomas!!



Imorgon kväll ska det nog även försöka hinns med bio med mamma och lite andra trevliga männsker.


It's complicated

Nehe dags för lite sömn så jag faktiskt utnyttjar den där kompdagen! =)


Kommentarer

Postat av: Sandra

Lycka till på intervjun! Spännande =)

2010-01-27 @ 10:24:22
URL: http://sandrabohm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback