Jäsning.

2010-07-22 @ 14:21:32
Igår vart det ölbrännboll i Kohagen med ett gäng. Riktigt trevligt. Men det känns att jag inte tränat på ett tag, herregud, träningsvärk?! Aja inomhus kan jag hålls hela hösten sen åt spinning och bodypump. Nu bara äää ja:)

Idag ägnar jag dagen ute i Sandviken med Winnerbäck på spotifyn inför morgon dagens konsert. Och till detta håller jag på och bakar tofvehultare och bullar.

Men vilket hetta det är ute, nästan svårt att andas, det skulle behövas en störskur bara en stund. Efter bakningen får jag nog ta ett heldopp i sjön.

Flickerna och jag har en del planer för dem närmsta dagarna. Imorgon blir det som sagt gung till Winnerbäck, på lördag åker jag ut till V.Eknö för att fira min 69 åriga morfar på hans dag. På kvällen vankas oxå 25års fest men vi får se hur det blir med det. På söndag styrs planer på strand och camping i köpingsvik några dagar. Oj vad härligt med semester!! :)

Bäst att jag vattnar mammas plantor så dom står opp när hon kommer hem!

Adios.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback