Jobb dag.

2010-07-06 @ 23:21:12
Sov alldeles för länge idag. Skynda för jobb. Och på jobbet har jag vart :)
Gick hem till Rosse en sväng och snacka strunt med henne och Caroline.

Jag lyckades göra ett byte med chefen så jag slipper jobba tre kvällar irad. Så imorgon ska jag upp tidigt. Hoppas jag kan somna nu bara. Känner mej influensig och har ont i hela kroppen, orkar inte vara sjuk mer så jag hoppas jag mår prima imorrn!!


Inte mycket av intresse som skrevs, men måste se till att nylacket på naglarna torkar innan jag kan flänga med nått annat ! :)

5 arbets dagar kvar! :)

Kommentarer

Postat av: Emeli

Jag som hade sett fram emot att jobba med dig ikväll ;) skönt att du snart har semester, det är du värd!! Pöss

2010-07-07 @ 11:49:15
URL: http://emeli.nordstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback