Mulet.

2010-07-23 @ 12:10:35
Tjena. Sedan igår har jag hållt på och hostat ut mina lungor.. Usch vad störigt det är med dunderhosta. Jag har tom ont i magen efter allt hostande.
Så ni som ska på Winnerbäck ikväll lixom jag... Sitt/stå inte jämte mej, ni kommer troligtvis inte höra nått annat än en störig hostare!

Vädret ser inte speciellt lovande ut, men Lasses sång kan nog bli bra kombination tillsammans med regnet, om vi ska va lite positiva alltså. Egentligen önskade jag ju regn igår ... Men man kan inte få allt här i världen:)

Sitter och dricker sent morgon kaffe och ska snart hugga in på en frukost macka. Ska ringa en vän nu tror jag.

Kanske ses ikväll då!


Kommentarer

Postat av: Sandra

Usch, Inge kul med hosta :(. Har du slarvat med inhalationerna eller är det dags att gå på dundermedicinen symbicort? Hoppas du snart är bättre igen:). Kram

2010-07-24 @ 20:30:22
URL: http://sandrabohm.blogg.se/

Postat av: Anonym

Vet i hunna vad detta är men har skött min medicinering och tagit extra ventoline. Hostar snart ur mina lungor. Blir avd 5 för mej snart. Tröttsamt.

2010-07-25 @ 16:10:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback