Håll i hatten!

2010-11-09 @ 14:12:10
Satan så kallt det är! Fick nyss plocka fram raggsockorna. Burr. Idag äre verkligen inomhus väder. Ska byta lite gardiner och ta fram snabeldraken. Måste alla fall trotsa vädret till TR för ett corecirkel pass senare. Ska jobba natt idag och får lixom för mej att jag är så mycket tröttare hela natten om jag inte tar mej ett pass innan jobbet då :)

Mormor och morfar har bestämt resa nu så 2 juni drar vi till Turkiet hela tjocka släkten och alla respektive :) Så himelens nice! :)


Nu är mina lyx lediga helger slut, jag har varit redigt bortskämd. Nu i helgen blir det caca jobb, men det går ann när dem ska tillbringas med Emeli :) Har dock varit mycket på jobbet sista veckorna, mycket övertid och hets. Hoppas det lugnar ner sig lite grann.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback