Glad.

2010-10-02 @ 17:07:25
Oj vad trött jag var efter jobbet. Men nu är jag påfylld med batteri efter en timmes vila. Linda & hennes hund stog visst och plingade på min dörr ett tag men jag reagerade knappt. Det slog mej att det faktiskt hade hänt när hon ringde en halvtimme senare. Märkligt det där :)

Ikväll ska vi ha tjejkväll hemma hos mej. I veckan blev vi inspererade av "halv åtta hos mej". Så det blir massa god mat, vin och spel. Caroline och jag ska försöka lyckas få till våra "proteser" och bleka tänderna oxå, får se om vi lyckas så långt ikväll eller om rödvinet tar över :)

Jag är glad! :)


Kommentarer

Postat av: Sandra

Härligt Sandra! Ta ett glas rött för mig med :)

Kram

2010-10-02 @ 21:37:23
URL: http://sandrabohm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback