Halsjävel.

2010-10-23 @ 12:14:28
Usch vad trååkigt. Det blev som jag befara, visst fan vare halsfluss. För trejde gången sedan i Maj. Låter som jag har tre portioner havregrynsgröt i käften typ. Försökte få doktorn remitera mej för operation men då var mina halflussar tydligen för få tyckte hon. Nu är det dag 3 med antibiotika känns en aning bättre.
Vilken besvikelse när jag tagit ut semester i helgen och skulle få en kortare vecka, det blev bara sjukskrivning och ligga helt spak på soffan som ett jäkla mongo.
Ska på fest till Jacob idag men jag är nog ingen bra kandidat för fest. Så det blir nog bara en kort vistelse och så soffan igen.

Ska försöka fräscha till mig för fika med flickorna på tanten. Öpp första gången på tre dagar jag kunde äta smörgås och kaffe med möda. Skulle vilja ha någon riktigt god mat ida. Det är hemskt och inte kunna svälja fast magen kurrar och går ihop så man känner sig som en avmagrad rävskabb.

Ajöken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback