Kärlekssjukan.

2010-10-12 @ 22:06:11
Min helg var fantastisk! Jag fick tillbringa den med min kärlek och med mina flickor. Perfekt:).
Tjejfest hos mej i lördags som blev mycket lyckad, rockade vidare till Palle.
I söndags bar det iväg till skogen för svapplock och kvällen bestog av film och hemmagjord pizza och förstås massa pussar :)






Idag har jag varit på utbildningsdag ute på gränsö hela långa dagen med medicinkliniken. Helt okej dag och under dagen iaktog en kollega mina läppglans smorningar... 15 gånger! Hur skulle jag klara mej utan det :P



Hälsade på hos Bella och saknade Majsan idag :) Oj vad jag gillar den där lille tjejen!

Var helt slut och skulle kunna somnat vid sju ikväll egentligen men masade mig iväg på spinningpass, 4 poäng till vårt hälsoveckors projekt dem kommande 8 veckorna,check :)


Nu blire tv häng och vänta på Alex <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback