Underbart.

2010-10-09 @ 15:44:37
Hej.

Känns underbart med ledig helg. Igår va det fredags mys med min karl:) Ja se jag har skaffat pojkvän ser ni. Häftigt, Underbart, Härligt :) <3! Så nu känns det som att jag typ springer runt på massa fina rosa moln.

Idag började vi morgonen med ett spinning pass och lyckades tjata på Caroline att vi även skulle köra mage-rygg passet. Jätte skönt och börja dagen med flås och svett :) Glidit runt på stan och lyckades hitta mej en blå festblåsa till kvällens bravader med flickorna och utgång. Så pepp!



Nu ska Carro och jag ta oss ett lut! Hade.




Kommentarer

Postat av: Emma L

jag e glad för din skull att du springer runt på de rosa molnen =) så härligt!!!

2010-10-09 @ 18:54:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback