Stockholms helg.

2010-09-09 @ 23:23:42
Vissa dagar tycks vara extra flummiga dagar. En sån dag har jag haft idag. Jag har tappat grejer, hållt på och ramla omkull med en rullstol och krockat med ett stort innohusträd (som lixom ALLTID står där). Sånna här dagar borde man egentligen bara tillbringa hemma då det känns som man är en stor fara för både andra och sig själv.
Kanske sov jag alldeles för länge idag och fortfarande var seg efter nattjobbet? Ah jag vet inte :)

Igår hängde jag med tjejerna på första hockey matchen. Alltid lika stämningsfullt. Men gårdagen vart tyvär lite av en besvikelse så vi svek faktiskt sista perioden.

Snart dax för sängen men är inte alls speciellt trött. Men måste försöka se till och få min skönhetssömn. Imorgon em åker jag, Frida och Marie mot Stockholm för en helg med Annie. Shopping och fest, fasen så skoj! :)
Min garderob börjar bli uttråkad så dags för höstnytt!! :)

Förresten om det är någon av mina nära och kära som möjligen har sett min vita kofta? Ge mej den! Det grämer mej att jag inte hittar den i min garderob, var tusan kan den va??


Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback