Caroline & Nattuggla.

2010-08-23 @ 18:37:21
Försökte sova ut så länge jag kunde idag för att orka vara vaken hela natten. Vi elva var jag lite rastlös och såg att Carro skrivit mess om att det var sol på himlen. Så vi packa väskan och traska bort till Löga och pressade några timmar.

Kan inte förstå hur mitt liv ska rulla vidare när Caroline drar till Malmö för obestämd tid. Caroline är lite som min andra hälft. Vi tillbringar många timmar ihop och det slutar oftast med att hon somnar på min soffa så jag får bära in na till sängen .. :) Jag hoppas hon förstår att hon inte bara kan lämna mej så där och återvänder tillbaka där hon hör hemma !! :P Men som en bra vän ska man peppa varandra så det blir nog bra för henne och jag är väll glad för hennes skull kanske .... Töhöööhöö!




Nu har jag genomlidit ett bodypump pass och är så spak i kroppen så jag ens undrar om jag orkar lyfta duschen över huvet.. Men måste göra ett försök. Borde kanske knoppat några timmar innan arbetspasset, men det hinns inte med. Hoppas jag jobbar med några trevliga mänsker och att natten flyter på..



Sov så gott allesammans. Men jag väntar sådär 12 timmar innan jag lägger huvet på kudden :)


Kommentarer

Postat av: Sandra

Hoppas det går bra inatt och det är alltid trevliga människor som jobbar våra nätter. Det lär inte bli långtråkigt för er :))

Kram

2010-08-23 @ 20:34:57
URL: http://sandrabohm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback