En korv i papper tack!

2010-08-05 @ 22:11:38
Då är jag hemma och ligger utslagen i soffan efter ett par dagar på vift.

Bilen rullade iväg i söndags från Viken full av tjejor. Stoppet vart först Borgholm. Alla var bakis och vi hade väl kanske inte styrt upp vår tripp i minsta detalj. Vi hade i princip varsin väska med kläder och en bil. Jag envisades med o dra med ett tält och en liten luftmadrass på högst 110cm i bredd som Carra, ja och Rosse bott på några nätter. Carro ska va glad att jag packa med en extra sovsäck annars hade hon frusit! :)

I Borgholm vart det förstås stor partaj på strand hotel. Succé! Dagen efter var vi förstås bakis. Drog en frukost på nått sluskit ställe som bestog av fläskfilé o bea. Usch aldrig mer skräpmat känns det som nu, har tusan ätit korv minst en gång om dan. Nu blir det havregryns gröt dieten.

Jag drog nitlotten och körde vidare nu med en lite mindre passagerar skara i bilen mot Halmstad. Carro hade förväntat sig att vi skulle gå med på o bo på ett vandrarhem typ en mil från Tylösand. Men icke.. 2 mot 1 det blev Tylösands first camp! Och där bodde vi till idag :) I måndags vart det måndagsklubben på Tylösands hotel. Riktigt bra drag. Tisdag vart gill och lite återhämtning. Igår var vi inne i Halmstad på nått ställe som hette Mårtensson. Det var bra det med.. Skulle kunna skriva en hel novell om denna galna tripp. Men jäklar vad bra vi haft ett!

Det här kommer göras om nästa år men då med lite bättre planering :)

Bilder kommer på FB! Nu ligger carra och jag i min soffa och har lan förstås :P Snart kommer vi nog däcka både två. Vet inte hur mycket förkyld och sjuk jag varit sista tiden...hum månaderna.. Men mm jag är helt svullen i halsen igen och ber till dem högre makterna att avstå mej från en till halsfluss! Tack.. Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback