Fan.

2010-08-06 @ 13:20:23
Nu är jag arg. Skulle vela ha njutit av dem här tre sista dagarna men nu är hela halsen igensvullen! Två jävla apelsiner i halsen på mej. Som en bebis får jag försöka få i mej lite kräm. Carro kunde inte hålla sig för skratt imorse när jag börja prata och jag ser ut som pigan i Emil ungefär när hon har tandvärk. Försöker få tag till Vårdcentralen men dem verkar inte ringa upp. Vad nu det ska tjäna till.

Jag hatar verkligen och bli så här begränsad! Jag vill inte va sjuk!

Det ser stökigt ut här hemma skulle behöva städa o tvätta. Blev nya gardiner från Ullared igår oxå, skulle vilja pyssla med det med. Bläää!

Kommentarer

Postat av: Anonym

stackare :( Du är ju jämt sjuk. Krya på dej

2010-08-06 @ 18:32:30
URL: http://stinanasstromp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback