Mardröm

2010-08-22 @ 19:27:52
Vaknade upp i ett rött rum imorse och jag hade inte en aning hur jag hamnat där!! Hjälp!? Grattis Sandra! Dem där shoten gjorde susen i knoppen! Som tur var hade jag hamnat brevid Emeli och inte på nått galet ställe :) Lyckades inte så bra med krogen igår utan tjatade mest om korv. Har inte ett minne men Emeli berättade att vi gått dit och jag hade suttit som en gris och slaffsat i mej korv och wäksallad.
Efter tolvsnåret när vi hade haft fest i min lya med en hög kollegor så var jag riktigt full. Man kan säga att jag nog inte ska shota på det viset igen :) Fanns inte en droppe alkohol kvar i en flaska! :) Men fram tills dess hade vi riktigt kul. Tack Emeli för att du tog hand om mej och insisterade på att jag nog skulle sova hemma hos dem :)



Idag har jag fått nöja mej med Caroline som sällskap... Just nu brassas det köttbullar. Vi hyrde tre filmer varav två var rena katastrofen. Får se om Nicolas Cage kan göra bättre intryck.

Imorgon ska jag jobba ett nattpass.. Hoppas det inte blir en hyffsad natt. Har en del nätter fram över på schemat så jag hoppas det kommer passa mej bra, dessutom blir det ett par extra lappar på konton som kan sitta fint!!

Nehe måste se till så inte Carro bränner bullarna. Go kväll! :)

Kommentarer

Postat av: Sandra

Ojdå, men tur att Emeli är en sann vän med sjuksköterskekunskaper i bagaget :))

Kram

2010-08-22 @ 21:39:14
URL: http://sandrabohm.blogg.se/

Postat av: Emeli

Klart jag alltid ställer upp för dig sandra ;) Puss på da

2010-08-27 @ 14:35:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback