2månader + 1 dag.

2010-12-05 @ 15:36:16
Hej ni!

Har varit ledig i helgen. I fredags var Alex & jag på middag hos Emeli och André. Mycket gott och trevligt. Men så typiskt att man är helt slutkörd efter veckan så ögonen går i kors tidigt på fredag kvällen. Underbart och få sovmorgon med älsklingen. Igår firade vi två månader så jag fick paket på sängen :) Dock är jag visst nog inte lika romantisk som han :) Blev ett bodypump pass och sedan svirade vi om för julbord med mina kollegor hos Sandra & Claes. Super gott och jätte kul. Årets första julbord med massa gott, paketleken och singstar. Toppen kväll/natt. Alex och jag gjorde en halvtimmes moves på Palle innan vi gick hem och sov.

Mår hyffsat bra men lite seg. För seg för att orka följa med på innebandyn. Ska springa upp till hemköp och handla till tacopaj & knäckbak, så blire söndags mys i soffan hela kvällen.

Imorgon fyller lill Cowwie år så det blir nån timmes kalas innan jag ska nattajobba.

Hej på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback