Julefrid ?

2010-12-20 @ 15:29:46
Oj idag har jag ont i kroppen. Var på bodypump release igår, vilket underbart pass, dem flesta låtarna var riktigt bra och dem nya övningarna har satt sina spår idag. Jag och Lena provade även på Zumba efter det, men vet inte om det var min grej. Höfterna ska svänga och dänga åt alla håll och mina tycks inte hänga med! Men kanske ger det nån mer chans.

Idag är jag ledig efter att ha jobbat ännu en till helg. Vaknade av att det bonkade på taket, tror dem tog bort snön?
Har städat lägenheten och vart en sväng på stan med Emeli. Jisses vad jag börjar känna en viss stress inför jul. Jag har massa kvar att göra. Nån gran kan jag nog inte hugga i år, känns lite sorgligt. Får hoppas dem har nån duglig till salu nån stans.

Mammi kommer hem från Thailand inatt så imorgon blir det lite kvalitets tid och julshopping med henne :)

Jag kan bara skylla på mej själv och den dumma schema läggning jag gjort! Jobbar julafton och nyårsaftons natten. Hur kan man va så dum! Julafton gör inget ifs då slutar jag vid tre så jag hinner fira jul. Men nyår!!

Nu ska pulsa upp till Bella (och Maja som förstås är mest saknad) på kaffe innan det är dags för dubbelpass idag igen.

Hejkon bejkon.

Kommentarer

Postat av: Sandra

Saknar dig på bloggen!

Kram

2011-01-11 @ 16:48:14
URL: http://sandrabohm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback