Ändrade planer.

2010-07-04 @ 22:40:54
Puh jag är totalt slut i kropp och knopp efter denna dag. Tålamodet har fått prövas ordentligt och kvällen har gått i ett.

Igår kväll spenderades kvällen hos Maries föräldrar på deras altan med bra folk, musik och dryck. Gungade vidare nermot staden och avsluades med bukfylla på Corner. Det var segt och ta sig upp på morgon kvisten och jag hade gärna velat steka på playan hela dan. Men icke.


Kära kollegan Emeli ville göra ett byte vilket resulterade att jag blir ledig imorgon vilket känns underbart, sol och bad!

Ska nog införskaffa en ny mobil imorgon oxå faktiskt! Ska ta med mej Sara så jag inte blir blåst och går med på det dyraste alternativet som i vanlig ordning :P


Godnatt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback