Kunde haft en bättre fredag

2010-07-02 @ 22:13:02
Tipp topp väder och vart är jag ??? På jobbet. Usch så omotiverande och åka från stekande på bryggan till böljande inomhus hetta på avdelningen. Kände inte alls lust att gå till jobbet idag. Helger borde vara förbjudna på sommrarna. Men kan glädjas åt att det är den sista helgen på ett tag, för sen blir jag ledig i fem helger på rad!! Wihoo.

Imorgon ska jag alla fall se till och sluta lite tidigare och inta solläge igen. Fint med 10 minus timmar på flexet. Haha, men plus kan man gå på vinterhalvåret.. Nehe här ska inte snålas, hellre lycklig och några kronor fattigare eller va man säger.:)

Mamma ringde och väckte mej vid 8.20 imorse och då blev jag upphämtad så blev det alla fall en hel förmiddag till att njuta och plumsa i vattnet. Vår gamla härliga Maren är på besök från Sthlm och det var verkligen kul att hinna med och se henne.

Har lånat en liten fläckt av mammi som far runt här hemma och kanske att luften känns lite mer behaglig just nu... :)

Sov dags. Godnattis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback