Monster.

2010-07-27 @ 00:11:58
Nu vill jag vara i toptrim form hallå! Önskar jag får en natt utan hosta som stör. Sitter här med blodsprängda onda ögon, vet i tusan vad som har hänt dem. Nån slags allergi ? Ne nu får det va bra med det här!

Har vart ute i Sandviken hela dagen. Kände mej mest ämlig men tog tag it. Så vi hade gemensam städdag i huset först. Sen lagade jag kålpuddingmiddag, smaskigt.
När jag väl fick igång lågan kände jag för att göra mer nytta. Så jag har hållt på med falurödfärg flera timmar och kletat häran och däran på plank och husväggar.

När solen titta fram tog mamma och jag lilla ökan (som fortfarande har ofungerande motor), rodde iväg på sjön och la i nät... Som i morgon ska tas upp och hoppas på fiskelycka :)

Rätt mysigt och behagligt med en dag ute i skogen med lilla familjen.

Nu blir det bingen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback