skit då

2010-07-25 @ 16:04:03
Ligger i soffan som en moffa. Igår var släkten först ute på Eknö och firade morfar. Vart rejält blöta i båten på väg hem. Vart tusan tog sommarn vägen ?

Igår kväll firade vi Ninas 25 års dag med fest igen. Slutade på palle och jag gjorde värsta vurpan där inne när nån hade hällt nån hal snordrink på golvet, ramlade baklänges som en clown. Känns som jag kan ha brutit både revben och nacke:)

Vid två hugget gav Carra och jag upp och gick hem till mej för att sova. Mina lungor är fortfarande åt fanders så Caroline gick och la sig på soffan efter min högljudda hosta. Är så trött på och vara krasslig. Och idag skulle vi åkt till Strand för mer partaj. Men min kropp pallar inte det just nu. Så för min det blir det film och soffhäng hela dagen.


Kommentarer

Postat av: Nina

Hahaha sandra, vad ja skrattade när ja läste ditt inlägg,fick upp en rolig bild i huvudet, hur kunde ja missa den vurpan, gjorde en likadan på Sahara för några helger sen ;)

Hoppas du inte har allt för ont! Tack för senast!

2010-07-26 @ 22:57:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback