Gårdagen

2010-06-20 @ 00:39:21
Hallå mina vänner.

Läste precis min snygga kommentar någon lagt in i mitt förra inlägg. Herre gud vilka patetiska människor det finns. Hur larvigt är det inte med sånna fasoner!

Aja nu ödslar vi ingen energi på det. Igår var det student firande dagen lång. Jag var så stolt över mina tre fina kusiner som tog examen. Tycker student dagen är nått riktigt fantastiskt, kanske för att den ligger rätt nära,var ju inte så länge sen en ann tog studenten. Eller så är det för att jag inte kommer ihåg så många stunder från min studentdag :)

Mormor och morfars trädgård var full av folk hela em och kvällen. Riktigt trevligt. Så underbart god mat och MASSA dricka. Ungdomarna körde igång med ölspelet och klart den äldsta fick dricka mest :)
Avslutade svirandet på Simson, det e sommar d! :)

Rosse fick bli mitt hemsläp och min frukost vän.. Mådde rätt bra tills jag kom till jobbet, men det var bara och ta sig i kragen och det gick riktigt bra, hade fullt upp hela kvällen så hade inte mycket tid att känna efter.

Har nog aldrig sett så många patienter ute i matsalen framför tvn som idag. Bröllopet visades hela dagen och jag hann springa och se ringarna sättas på fingret och hur tårarna kom, det är ju ändå något för oss att glädjas över.

Nu ligger jag i sängen i mitt "gamla barnrum" uti skogen. Har sett på film med Sara och brorsan. Men nu är det hög tid för att slå igen butiken för dagen och ladda för morgondagens jobb.

Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback