Pricktestad.

2010-06-22 @ 22:56:05
Idag har jag blivit droppad och stucken med diverse. Häpnat nog hade jag en rad allergier, timotej, björk, hund och kvalster! Kvalster lixom.. ! Nu får man ändra om sina sängrutiner :) Synd att man inte har balkong och kunna vädra.. Får nog genomlida den biten. Men kanske kan preparera sig med lite antihistaminer. Tur jag inte är nått fan av husdjur för nån hund blir det då inte :)

Ikväll har jag VERKLIGEN jobbat hårt. Bra ventilation på avdelningen är inget som finns, herre gud vilken hetta, stackars patienter. Och det ska bl.a. vara en lungavdelning.

Det var riktigt skönt och kliva ut genom dörrarna, men möttes även av hetta. Stack ner till Sahara och gutta en sväng. Så härligt. Man kan verkligen njuta av Västervik på sommarn, mm va fint.

Nu ska det försökas varvas ner för sängläge men misstänker att det blir en sen insomning.

Baj gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback