Shopoholic ?

2010-06-24 @ 22:29:24
Jag tror jag kan vat! :) Gick upp tidigt idag för att hinna lagom butikerna i stan öppna.. Härja runt in och ut i varje butik. Skulle hitta mej nått fint till midsommar... Det blev FEM klänningar ! :) Men snygga var dem.. och billiga. Fick även hem två klänningar jag beställt från Nelly. Den ena var verkligen succé.

Igår blev det öl häng på simson "vipen" :) Mycket trevligt. Fick även träffa Åsa som var på snabb besök! :)



Ikväll har jag jobbat, det började lugnt men synd att folk ska behöva bli sjuka och drypa in dan innan midsommar.. Stackarna.

Nu har jag precis gluffsat ihop en gubbröra och ska börja packa väskan för en midsommar helg ute på bäste ön V.Eknö! :) Det ska bli såå härligt..

Nehe dra igång igen...

Trevlig midsommar alla!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback