Isbit.

2010-11-18 @ 21:24:23
Idag har jag tillbringat dagen i Oskarshamn med förbättringsarbete. Har hållt på med detta arbete sen i våras så det var skönt att det avslutades idag. Blev en riktigt fin poster (tack till Emelie)! Så nu har jag och min lilla grupp tjänat in 25000 till avdelningen så nu ska vi bara hitta på nått fyndigt och spendera dem på! :)



Ikväll har vi haft fikamys hos Sandra B med en liten sjuksköterskeskara, smaskig saffranskaka och mycket trevligt.

La in om semester imorgon så det blir en ledig långhelg för mej, så skönt! :) Imorgon ska vi ha avdelningsfest så det blir en del bestyr med lite förfest hos mej. En spinningrundan på fm och så blir det liten spa timme med Emeli innan partyt börjar :)

Känner mig som en isbit, har frusit hela dan. Nu ska jag ta på mig raggsockorna och titta på den märkliga männskan i veckans Lyxfällan. Herregössös!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback