Lycklig.

2010-11-29 @ 14:12:19

Känner mej redigt lycklig just nu! Har världens härligaste pojkvän! :)

Idag är jag ledig!:)
Det är så jädrans kallt i min lägenhet så snart får jag krupp. Har tänt upp hela lägenheten med massa ljus men det tycks inte hjälpa. Ska straxt ut i snöovädret och ta en tur på stan. Har inte inhandlat en enda klapp så ska ta ma ett span påt.
Ska träna dubbelpass på TR till kvällen men först ett besök hos Bella och Maja. Ska köra hårdträning med Majsan, nu måste det vara så dags att hon lär sig mitt namn! :)


Kommentarer

Postat av: Sandra

Är så glad för att ni hittat kärleken Sandra!!!

Kram

2010-11-30 @ 19:39:20
URL: http://sandrabohm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback