Spritt i spratt.

2010-11-04 @ 12:26:09
Idag har jag och älslingen vart tillsammans en månad. Jag blir riktigt bortskämd, imorse hade Alex smygit in med jätte fina blommor. Så nu kan jag inte vara annat än på strålande humör :) Så fin! Jag är tveksam till att man kan ha en bättre pojkvän än Alex faktiskt :)

Har några lediga timmar idag innan jag ska börja jobba hela natten. Ska rusta upp i kylen och försöka hinna se Greys och DH. Alex och Linus har visst planer på och ta en kik ute på musét vid Norrasjukhuset, får se om jag hinner med det :P

Idag ska jag alla fall köra ett spinningpass efter min långa frånvaro, det bara sprätter i benen, vill komma igång med träningen igen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback