Ullared.

2010-10-06 @ 12:10:53
6.15 igår lämnade vi stan för en heldag i Ullared. Ett par tusenlappar var lätt och göras av med på dem timmarna. Brukar inte hitta så värst med kläder där nere. Men hittade mej faktiskt ett par riktigt fina koftor och så. Perfekt. En riktigt trevlig dag med sex underbara sjuksköterskor! :)


Nu har jag plockat med alla grejor samtidigt som jag fortsatt mitt projekt "bleka tänder", börjar hända grejer i käften, kan nog faktiskt rekommendera dentways tandblekning starkt. Dock har nog lite tandkött åkt med i blekningen som frätts opp men det var nog Caroline som var generös med glaffset :)

Om 35minuter är det dags att vandra bort till sjukhuset för en kvällstur. Ser verkligen fram emot två lediga helger! :) I em ska jag på nutritionsutbildning med, hoppas alla fall det kan hinnas med.

Idag mina vänner börjar Grays Anatomy igen. Det får bara inte minnas. ! Oj vad spännande :)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback