<3

2010-09-30 @ 23:09:57
Kanske borde lägga ner det här bloggandet, är inte så motiverad längre. Har liksom inte riktigt tid heller :)

Hum men vad ska vi hitta på och skriva nu i denna stund då..
Hade en ledig helg som bestog av fredags mys med mat och vin, blev några parti i "den försvunna diamanten". Vilket fick oss att inse att spel kommer nog förmodligen bli en del av våra fredagar.

I lördags hade vi fest hos mej och jag var nog dem som vart mest rund om tårna. Jag var tydligen mestadels glad hela kvällen men den består av en del små minnesluckor :) Men det fanns förstås folk som kunde redogöra dem för mej :)



Igår hade vi syster träff, blev mat på Thaihoa och bion "I rymden finns inga känslor", grymt rolig.



Idag har jag vart ledig. Sånna dar fylls snabbt ut med sysslor. Hade bokat in en tid hos tandläkaren för finputsning av gaddarna då Caroline och jag inom några dagar ska bleka ner tänderna till en vitare ton :) Blev en repa runt i stan och inhandlade lite småplock.
Har haft stor middag här hemma med, stekte nog säkert 20 raggmunk till ett härligt hie flickor och lilla Maja åt med glädje :)
Så har jag kämpat på spinningcykeln och skyndade ner till stan för att hitta parfym på självaste tjejkvällen. Det blev "Donna Karen, Be delicious, lukta riktigt smaskigt.
Köpte mej även boken "Dygnkåt och hur helig som helst" av Mia Skäringe, hon är ju en av mina favvisar och den boken var ett måste !


Nu ligger jag med soffan och fick tyvär nöja mig med en snorig Carro. Hade hoppats det hade vart nån annan ;)... Förlååååt Caroline :)

Ser verkligen inte fram emot denna helg. En lång helg på sjukan. Jag hade mer än gärna velat varit ledig. Men det blir två lediga helger framöver alla fall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback