Sovmorgon.

2010-09-23 @ 15:57:14
Usch vad det är vidrigt att försova sig. Stressa som en idiot och inge kaffe i kroppen på plats 7.10(25minuter försent), plattång och smink i väskan som fick sättas på plats när det mesta var gjort. Trots den lilla extra tuppluren är jag dock skit slut. Men nu är det bara och ladda med energi och ge sig iväg till TR. Träning varje dag denna vecka förutom en vilodag, känns riktigt fint och vara tillbaka på gymet! Idag blire mage-rygg och spinning!

Gjorde ett besök på landstingshälsan och fick sista sticket i armen för Hepatit. Konstigt att jag alltid ska jaga upp mej för ett litet sprut stick, gick ju som en dans. Och gud vad man uppskattar ett trevligt bemötande av vårdpersonal :)

Fredag imorgon, en sån där underbar en! Ledig helg! Ulala. Jag kommer hoppa glädjeskutt fram genom korridoren imorgon ! :)

Mors mors!:)

Kommentarer

Postat av: Sandra

Sandra, varje kvinna måste ha sin skönhetssömn och en dag kommer du också inse det :).

Håller med dig precis när det gäller vårdpersonals bemötande, blev också påmind om hur det är att bli stucken idag. Man lägger allt i deras händer och biter sig lite i tungan för det gör jädrar i mig ont! :)

Duktig du är med träningen!

Kram

2010-09-23 @ 18:32:07
URL: http://sandrabohm.blogg.se/

Postat av: Sandra H

Jo jag tar ju min skönhetssömn, passar på och sova lite längre :) Ja visst är det så. Tur vi är så bra på och sticka då Sandra, våra patienter kan känna sig trygga :) Men det där e nyttigt o känna på ibland. Pöss

2010-09-23 @ 22:09:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback