Zörväz

2010-09-20 @ 23:47:45
Vaknade av att mormor ringde tidigt på mörra. Hon hade fått en liten lucka i schemat så jag fick topparna klippta och lite blonda slingor, det var på tiden.

Idag har vi hunnit med mycket hurtigheter. Caroline, Greta och jag har vart i Överums skogarna igen och plockat svamp. Vi träffade på en huggorm mitt bland kantisarna, lite fränt tyckte ja.
Så har Carro och jag provat på nya mage- rygg passet med ett monster spinningpass på det! Som bonus på det här blev det hemma gjorda köttbullar!



Det sprätter duktigt i benen. På lördag väntas fest och utgång. Kan nästan inte minnas senast jag faktiskt var ute på krogen och svira :P  Så nu laddar vi.

Ja det var denna lediga dag. Den gick undan. Nu blir det sovtajm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback